środa, 19 marca 2014

Walka o lepsze jutro! :)

Być może zastanawiacie się skąd ten nagłówek.Jak każda dziewczyna w moim wieku,bądź starszym czy młodszym narzeka na swoją figurę, tak też jest w moim przypadku. Od małego byłam grubszą dziewczynką,choć urodziłam się najlżejsza ze wszystkich moich sióstr,a mam ich dwie. :)
Od dawien dawna uważałam,że jestem po prostu gruba,próbowałam się odchudzać, biegałam,głodówka,zero słodyczy, zero wszystkiego co tuczy... Ale nie wiedziałam,że to osłabia organizm. Poczytałam na ten temat w internecie,dużo się dowiedziałam, z czego muszę zrezygnować,a co mogę jeść. :)
Bardzo lubię jeść,to jest widać nawet po mojej twarzy,że jest pulchniejsza.
Nienawidziłam siebie za to jak wyglądam,a przecież to moja była wina.Choć pewnego dnia podjęłam się tego trudu. Zostało do wakacji niecałe 3 miesiące a ja wyglądam jak wyglądałam. Wstydzę się tego.
Teraz już wiem,że dam radę! Nikt mnie nie wspiera,nie pomaga mi,ale ja wiem,że dam radę,poradzę sobie,zmienię się dla siebie,a nie dla innych. :)  Są dni kiedy nie chce mi się ćwiczyć,a nie kiedy ćwiczę ile tylko mogę. Teraz próbuję to unormować.
Nawet dla motywacji zrobiłam sobie taki obrazek na tapetę w telefonie. Mistrzem photoshopa nie jestem,więc proszę bez hejtów.
A oto on ; 
Jeżeli ktoś chciałby mnie wesprzeć napiszcie do mnie.. Każde dobre słowo,najmniejsze wsparcie się
 mi przyda! Chcę to zrobić a dzięki Wam wierzę,że mi się uda.
Przyjaciele mnie nie wspierają,bo mówią,że jestem idealna,ale tak nie jest!
Liczę na Was! :) :* 
Pozdrawiam gorąco ;3

2 komentarze:

  1. Fajny post :) Obserwuję , czekam na rewanż: http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy takie samo tło :) Ja też bym chciała mieć wymarzoną figurę, może kiedyś nam się uda ! Powodzenia :D

    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/03/must-have-with-persunmall.html

    OdpowiedzUsuń