środa, 12 marca 2014

Heej! :) Bardzo,bardzo Was przepraszam za moją nieobecność,ale myślałam,że po feriach będziemy mieć trochę luzu,jednak się przeliczyłam.Było wręcz przeciwnie. Na każdej lekcji jakiś sprawdzian,kartkówka,pytanie.. Nie mogłam się z tym ogarnąć. Dziś jednak odpuściłam sobie naukę,w końcu muszę mieć czas na odpoczynek.Przez ostatnie dni nic się nie zmieniło,nic ciekawego się nie wydarzyło.Być może tylko to,że nie jem słodyczy.. Dziwne,wiem. Ale czasami zjem coś,bo mama mi każe.;))
Dziś  taki piękny dzień,a ja spędzam dzień przed komputerem odrabiając stosy prac domowych... Cóż...
To będzie krótki post.. Jak wiecie i czujecie już niedługo wiosna.Za 9 dni . *.*
Muszę zatem kupić sobie buty. Mam jednak wahania. Wybrałam sobie 2 pary butów,które mi się najbardziej podobają i nie wiem które kupić. Pomożecie? :))

Oto pierwsze z nich,które naaajbardziej mi się podobają. :)
 I oto drugie;
Co sądzicie? Które lepsze? :)
Bardziej przekonana jestem do Air Force.
Ale chcę poznać Waszą opinię. :)

3 komentarze:

  1. mi się bardziej podobają te drugie ;)
    obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie ładniejsze są air force, ale tak dużo osób je ma, że wybrałabym air maxy :)
    Zapraszam do mnie, możesz wygrać wymarzony wygląd bloga jak Binka, Lucy i inne ;) http://paulaa-bloog.blogspot.com/2014/03/konkurs-wygraj-design-bloga.html

    OdpowiedzUsuń