czwartek, 27 lutego 2014

Nieszczęsny tłusty czwartek.. :)))


Dziś tłusty czwartek.... wrrr,jak ja nie lubię tego dnia.Pewnie sobie myślicie 'idiotka' jak można nie lubic tego dnia? A jednak! :) Całkowicie zapomniałam o tym dniu,a wczoraj zaczęłam się zmieniać. Chodzi tu o wygląd. Mam dopiero 13 lat,dojrzewam,dorastam i stąd te moje humory i narzekania na swoją figurę.. Ale teraz koniec dąsania się. Wczoraj zaczęłam biegać.Ach! :) Jestem z siebie taka dumna! *.*


Ale,żeby nie było,że mam aż taką silną wolę to dla utrzymania tradycji zjadłam rano jednego pączka. Choć moja babcia nie mogła przeboleć,że tak mało to dała mi następnego i zjadłam AŻ 2! :)) 
Jest taka kochaana! <3 
Ale teraz już wracam do tematu. ;-) 
Nie znam się za bardzo na tych wszystkich ćwiczeniach i dietach,ale co zaszkodzi spróbowac
Nie mam żadnego grafiku,listy z jadłospisem ani niczym. Nie pójdę do dietetyka,bo przecież odchudzanie w moim wieku jest zabronione.Ale mnie to oczywiście nie obchodzi. Ciągle oglądam te metamorfozy dziewczyn,jak chudną bardzo dużo,mają ładne brzuchy,nogi,tyłki.. Też bym tak chciała! Postanowiałam spróbować.Przecież jak zacznę to jakieś efekty powinny być.Bo jak nie zacznę to za miesiąc,dwa będę załować,bo przez te dwa miesiące można osiągnąć bardzo wiele. Szkoda tylko,że nikt mnie w tym nie wspiera... Wiem jak wyglądam,ale gdy zaczynam rozmowę przy moich koleżankach,które są chude,ładne, zgrabne to one odrazu mówią,że jestem idealna,dlaczego? Odradząją mi tego,ale gdy raz udało mi się schudnać 3-4 kg to pytały jak to zrobiłam? WTF!? Nie ogarniam.. Przysięgam Wam,że jak będę miała tą swoją wymarzoną figurę to wstawię tu zdjęcia 'przed' i 'po'.. Muszę byc silna! Nikt za mnie nie będzie cwiczył. Nikt też mnie nie wesprze,ale poradzę sobie. :)) 
Ups! Zapomniałam podać Wam głównego powodu mojej zmiany! A więc zależy na lepszym samopoczuciu,pewności siebie,ale także żeby Ci hejterzy z aska przestali mnie hejtować. (ask.fm,wiecie co to nie? ) http://ask.fm/MilenaAww <---- to mój. Chcecie to sobie poszukajcie i poczytajcie. :) 


Małe nawiązanie. :) 

Coś w tym jest.. ^.^

Ps.Jeżeli Wy coś wiecie na temat odchudzania,diet piszcie na priv! :)))
Pozdrawiam! *.*
Papatki! <3 


3 komentarze:

  1. Nie przejmuj się hejterami. Piszą w internecie a w realu nie mają odwagi tego powiedzieć :) Trzymam kciuki, żeby ci sie udało ! :)
    http://kiniia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo,bardzo,bardzo!:)
      Ludzie całkowcie mi obcy wspierają bardziej mnie na duchu niż bliskie mi osoby. :))

      Usuń