wtorek, 25 lutego 2014

Sieemka! :))
Wczoraj zaczął się ostatni,a za razem drugi tydzień moich ferii. Tak jak napisałam w poprzednim poście,że spędzę go aktywnie. :) No i tak też zrobiłam. Dlatego też nie dodałam postu wczoraj.; ]]
A więc opiszę Wam jak spędziłam początek tygodnia. :) 
W poniedziałek rano pojechałam do Radomia na małe zakupy. A następnie wraz z siostrą i mamą do naszej pięknej stolicy-Warszawy do cioci ;)) 
A u mojej  cioci nie da się nudzić. Ma taki piękny dom.. Achh. Spędziłyśmy razem fajne chwile. ;))
Posprzątałyśmy dom,rozebrałyśmy ozdoby świąteczne i takie tam inne codzienne obowiązki.
Piszę w skrócie,bo opisując wszystko to co robiłyśmy zajęło by mi trochę czasu. :))
Ale gdy już skończyłyśmy wszystko robić wreszcie miałyśmy czas dla siebie. A jak to my 'kobiety' dbamy o siebie,to poszłyśmy sobie na siłownię. Poćwiczyłyśmy trochę i pojechałyśmy w gości do następnej cioci. :) 
Posiedziałyśmy aż do 22 i wróciłyśmy do domuu. Relaksując się po całym dniu na kanapie przed TV z kubkiem gorącej kawy <3 mniaam! *.* Obejrzałyśmy jakiś fajny film i poszłyśmy spać . :)))
 Dziś jak się obudziłyśmy, na zegarku była już 10 godzina. Było lekkie zdziwko . ;]
Pomimo tego dzień zaczął się pięknie! Ciepłe promienie słońca wpadały przez okno do środka *.* 
Ciocia zrobiła pyszne śniadanko.A my dokończyłyśmy sprzątanie. Później przyjechała koleżanka mamy i cioci pogadać, poplotkować i takie tam. A ja z siostrą poszłyśmy na siłkę. :) Około godziny 15 pojechałyśmy z mamą i siostrą na zakupy do Janek. Męczące było chodzenie po tych wszystkich sklepach,więc pojechałyśmy doo doomku <3 
Wreszcie! :) "Wszędzie dobrze,ale w domu najlepiej" - prawda! *.* 

Przed domem cioci :) 

W pięknym ogrodzie! :) 
Ogród na prawdę jest godny podziwu! To jest tylko kawałek tego cudnego miejsca. :)) 
Nic,tylko pozazdrościć. Ach! :))) 

POZDRAWIAM! <3 


8 komentarzy:

  1. Ciekawy wygląd i fajny post ;)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu ! :*
    beaauty-fashioon.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I również życzę powodzenia! :)

      Usuń
  2. Śliczny ogrod ;)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny design :D i super zdjęcia :) obserwuję i zapraszam do mnie http://my-life-is-so-beautiful.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też spędzam ferie aktywnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń