niedziela, 23 lutego 2014

To już mój drugi post tutaj. Niestety nie wiem czy wcześniejszy się Wam podobał czy też nie.... Jestem początkującą więc nie wiem czy to dobrze czy źle. Ale mam nadzieję,że się to zmieni. ;))
Dzisiejszy dzień był inny od wszystkich! :)
Gdy wstałam rano świeciło piękne słońce, wiedziałam,że ta niedziela będzie fajna! Nie myliłam się. :))
Zawitałam dziś na boisko szkolne,aby pograć,spotkać się z ludźmi i oczywiście złapać formę.;]]
Na początku było sztywno,bo chłopaki jak to chłopaki,roztrzepani całe życie zapomnieli zabrać piłkę..A wiedzieli,że jadą na boisko.Poczekaliśmy troszkę na piłkę ale w końcu zaczęliśmy grać.Myślałam,że ta gra będzie nudna,bo nie podawali nam za bardzo,bo oni myślą,że jak dziewczyny grają to one nie umieją grać..A tuu pomyłka! Pokazałyśmy niezłą klasę. :) Bramki wpadały piękne. Jednak przez zimę forma nie była taka zła.;]] Graliśmy dosyć długo.Zrobiło się trochę zimno,więc zakończyliśmy grę. Pożegnaliśmy się i od razu umówiliśmy na kolejny raz! Już nie mogę się doczeekać. *.*
Byłam na boisko wraz z siostrą Martyną i dwiema przyjaciółkami Olgą i Natalią. :)
Zaprosiłyśmy je do nas. Nie miały wyboru, musiały przyjąć zaproszenie. Posiedziałyśmy,pośmiałyśmy się.
I odprowadziłyśmy je do doomu. U Olgi jak zawsze, pogadałyśmy z jej suuuperową baabcią. I tak minął dzień.. i za razem tydzień ferii. :))
Następny tydzień wykorzystam lepiej! :)
Papatki! <3
Piłka nożna to coś więcej niż tylko gra ! <3


Święta prawda! <3

Serdecznie zapraszam na mojego bloga! :) 

1 komentarz:

  1. Piłka nożna jest najlepsza <3.

    Zapraszam do siebie,
    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń